Blogi / Esimese VEPA kirjatööde konkursi aktiivsemad olid Tallinna Juudi Kool ja Muraste Kool

Esimesele VEPA kirjatööde konkursile laekus kokku 20 tööd 14 koolist üle Eesti. Tallinna Juudi Koolist ja Muraste Koolist osalesid konkursil kolm klassi. Kõige rohkem konkursitöid tuli 3.-4. klassidelt.

2 osa varv ummargune 2Väga usinad olid ka 1. ja 2. klasside õpilased esitades konkursile enda kirjutatud luuletusi, lugusid ning plakateid.

Konkurss korraldati VEPA programmis osalevate 1.-4. kl. õpilaste seas, konkursi eesmärk oli koguda VEPA mänguga seotud edulugusid ja kogemusi üle Eesti nii eesti kui vene keeles.

Esimeste klasside puhul oli raske määrata peapreemiat ja kahte eripreemiat, seega otsustas žürii tunnustada kolme parimat tööd. Nendeks osutusid Tallinna Saksa Gümnaasiumi 1. klass (õp. Maive Merkulova), Tallinna Juudi Kooli 1. klass (õp. Svetlana Špitšak) ning Muraste Kooli 1.c klass (õp. Kadri Leemets).

Teiste klasside seas pälvis peapreemia Hiie kooli 2. klass (õp Kadri Truup) ning eripreemiad said Võru Kesklinna Kooli 2.b klass (õp. Raili Kikas) ja Paldiski Põhikooli 2. klass (õp. Liisa Hansen).

Kolmandate ja neljandate klasside puhul oli väga raske valida vaid kolme parimat tööd, seega otsustas žürii anda välja kaks peapreemiat, mille said Põltsamaa Ühisgümnaasiumi 4.a klass (õp. Anneli Ruul) ja Audentese erakooli 3.b klass (õp. Tiina Rum). Eripreemiatega tunnustati Mart Reiniku Kooli 3.d klassi (õp. Laura Järv) ning Muraste Kooli 3.b klassi (õp. Annika Hinn).

Lisandus ka TAI lemmiku eripreemia, mille pälvis Põltsamaa Ühisgümnaasiumi 4.a klass (õp. Anneli Ruul).

Võitjate autasustamine toimub VEPA tänuüritusel 15. juunil Tervise Arengu Instituudis kell 12:00-15:00. Sealsamas saab tutvuda parimate paladega õpilastöödest. Kõikidele osalejatele saadetakse kiidusid ja tänusõnad.

Žürii meeskonda kuulusid Aire Trummal (TAI), Ain Peil (Siseministeerium), Irina Raidjuk (VEPA õpilane), Kärt Kase (VEPA mentor), Triin Ulla (VEPA mentor), Kaja Kirsten Sune (VEPA programmi spetsialist) ja Anita Baumbach (VEPA programmi juht). Kõiki konkursitöid hinnati nelja kriteerumi põhjal e isikliku kogemuse, VEPA olemuse, originaalsuse ja vormistuse põhjal. Peab tunnistama, et žüriil ei olnud kerge teha oma valikut ning preemiaid tuli planeeritust rohkem. Lisaks ühistöödele tunnustati ka üksikuid õpilastöid, kelle autorid saavad isikliku kiidu ja VEPA meene. 

Suur aitäh kõikidele osalejatele isiklike, naljakate, omapäraste, värviliste ja südamlike kirjatööde eest!

Julgustame kõiki teisi VEPA õpetajaid osalema konkursil järgmisel õppeaastal, et toetada sellega õpilaste koostööd, loovust ja julgust.